Recent Posts
Connect to Us
Jan Řehák ve své přednášce sjednotí jazyk digitálního i offline mediálního plánování. Zasvětí Vás do marketingové vědy, která usiluje o předvídání vývoje reklamních účinků v čase s použitím těch nejaktuálnější světových průzkumů. Bude hovořit o tom, jak reklama funguje v různých médiích, na různých platformách, s jak rychlým účinkem a jakou dlouhou setrvačností dopadu na značku. Na letošním E-shopistovi dojde k premiérové ukázce nového nástroje multimediálního Adstock kalkulátoru, který společnost Mediatrix vyvíjí.
Mnoho firem dělá chybu, když začíná s upper funnel marketingem s nedostatečným rozpočtem a frekvencí, což brání dosažení reálného výsledku. V této přednášce se dozvíte, jak správně plánovat a nastavit upper funnel kampaně tak, aby měly skutečný dopad. Ukážeme si, jak efektivně pracovat s frekvencí, jaké parametry měřit pomocí výzkumů, a jak formáty jako nativní reklama či Demand Gen pomáhají generovat traffic a budovat publika pro remarketing. Protože zaměření se na kampaně, které generují především traffic (Mid-Funnel) je jednou z možných cest pro vaše začátky s kampaněmi, které se neměří na PNO.
Tato přednáška se zaměří na klíčové nástroje a metriky, které e-shopům umožní měřit a sledovat vývoj jejich značky. Ukážeme vám, jak efektivně využívat data z výzkumu trhu pro posílení brandu, ať už jste malý začínající e-shop nebo etablovaný hráč na trhu. Dozvíte se praktické tipy, jak správně měřit povědomí, pozici značky vůči konkurenci a další důležité ukazatele, které vám pomohou získat konkurenční výhodu a podpořit růst vašeho podnikání.
Terezie Charvátová
Event Manager
E-mail: terezie.charvatova@acomware.cz
Tel.: +420 724 383 132