O PROJEKTU

Eshopista – místo, kde vznikají nové byznys příležitosti

Eshopista začínal v roce 2014 s mottem „Eshopisté eshopistům“ a původním cílem bylo především sdílení informací a osobních zkušeností z online byznysu mezi leadery e-shopů. Zpočátku byl celý koncept zaměřený na příběhy významných českých e-shopů.

Stejně, jako se mění a vyvíjí svět e-commerce, vyvíjel se v průběhu let i Eshopista.

Dnes je jednou z nejoblíbenějších inspirativních a networkingových platforem, na níž se setkávají špičky české e-commerce. Místem, kde se lidé inspirují, sdílejí know-how a diskutují. Místem, kde se vytváří nové byznys příležitosti. Propojuje celou českou e-commerce scénu a traduje se, že mnoho obchodů bylo vyjednáno právě díky Eshopistovi.

Eshopista není jen jednorázovou akcí, probíhá v průběhu celého roku a koná se série inspirativních eventů.

Letošní 8. ročník jsme odstartovali netradičně fotbalovým turnajem O pohár Eshopisty. Toho se zúčastnilo 17 týmů z top českých firem.

Jaká témata jsme si pro vás až do léta 2024 připravili? Kromě finančního řízení e-shopů se těšte na témata B2B / lead generation, jak si udržet zákazníka po nákupu či psychologie v reklamě.

Právě vstupujeme do 8. ročníku a těšíme se, že i vy budete jeho součástí.

JAKÉ TO BYLO NA MINULÝCH AKCÍCH?

ORGANIZAČNÍ TÝM

VIDEO Z POSLEDNÍ AKCE

SPOJTE SE S NÁMI

 
 

1 month ago

Eshopista.cz
Věříme, že jste si Eshopistu na téma Udržitelnost a ekologie užili, načerpali inspiraci a naplno využili příležitosti k networkingu! ❤️ Děkujeme všem řečníkům: Vít Řezníček (DPD), Jana Bábiková (CIRA Advisory), Petra Stupková (Legitas), Petr Novotný (INCIEN), Jakub Henni (Nesnězeno), Vladimír Kožíšek (MEDIAN), Martin Kůs (Vuch), Jakub Veselský (Freshlabels), Martin Němeček (Reknihy) a Kamil Demuth (Scuk.cz) Díky patří také Emorfiq a Blueglue za podporu ročníku i mediálním partnerům. Dejte nám vědět, co vás nejvíce zaujalo. A budeme rádi i za feedback, co bychom měli do příštího Eshopisty vylepšit! ... See MoreSee Less
View on Facebook